Ghostrunner Project Hel herwerkt bekende beats met gedachteloos vertrouwen Review

Ghostrunner: Job_Hel herwerkt bekende beats satisfied gedachteloos vertrouwen – Overview

Job_Hel is een remix van de centrale zorgen van Ghostrunner. In plaats van omhoog te gaan doorway de gelaagde Dharma-toren, daalt Hel af. In plaats van “Keys” te vermoorden (wat politie betekent het is een van de uitgebreide dwaze eigennamen van het spel), vermoordt ze leden van een ondergrondse verzetsbeweging. In plaats van een nieuwe identiteit te ontdekken, zoals de titulaire ghostrunner (genaamd Jack), beweert ze nauwelijks haar eigenheid voordat ze opnieuw wordt geassimileerd in de systemen van de toren. Het is nog steeds hetzelfde nummer, maar herschikt, nieuw genoeg gemaakt om nieuw te zijn.

In de praktijk komt dit resultaat grotendeels overeen met het basisspel. Je speelt nog steeds een dodelijke cyberninja, je snijdt vijanden in stukken achieved een katana, lease tegen de muur en springt more than eindeloze kuilen. Onaangenaam zelfdey synths blijven in je oren pulseren. Het blijft luid, snel en hectisch. Meestal werkt dit in zijn voordeel. Die snelheid maakt je zowel kwetsbaar als krachtig. Winnen komt door snelheid en humor. Het is cool om een ​​level van binnen en van buiten te leren, het opnieuw te spelen en jezelf te zien razen doorway belangrijke wegversperringen. Ghostrunner is een soort “gemakkelijk te leren, moeilijk te beheersen” sport die oogverblindend is om naar te kijken in speedruns. Job_Hel heeft, ondanks dat het grotendeels vergelijkbaar is, zijn eigen specifieke geneugten.

Snijd en dobbel

1646242051 860 Ghostrunner Project Hel herwerkt bekende beats met gedachteloos vertrouwen ReviewScreenshot doorway Techkrant

Simpel gezegd, het is gemakkelijker om te moorden in Undertaking_Hel. Ze kan veel verder springen dan Jack en is minder afhankelijk van snelheid voor gewaagde stunts. Hel kan gemakkelijker meer vijanden afslachten. Above het algemeen benadrukt de DLC dat geweld. Daardoor is Hel ook minder veelzijdig. In plaats van de vier gevechtsvaardigheden van de ghostrunner, kan Hel alleen maar ‘stijgen’, oftewel een gigantisch projectiel uit haar katana’s mes schieten. In de handel kan ze dit veel vaker doen dan Jack zijn vaardigheden kan activeren. Terwijl Hel moedwillig moordt en holografische items grijpt, bouwt ze een woedemeter op, die ze kan besteden om steeds weer een golfing te activeren. Als de woedemeter halfvol is, krijgt ze een schild dat een enkele aanval blokkeert. Dit maakt haar twee keer zo stoer als Jack, die ooit maar één klap kon opvangen.

Dit alles betekent in feite dat het angstaanjagend eenvoudig is om krachtige aanvallen te ketenen. Als de woede maximaal is, moedigt het spel je aan om roekeloos te zijn, een onmogelijkheid in het basisspel. Het rockt om een ​​handvol vijanden aan stukken te hakken satisfied een of twee aanvallen. Hoewel Project_Hel nog steeds een methodische snelheid vereist, biedt de nadruk op slachten iets van een ander voordeel.

Spoken van racisten uit het verleden

1646242052 307 Ghostrunner Project Hel herwerkt bekende beats met gedachteloos vertrouwen ReviewScreenshot doorway Techkrant

Helaas betekent de esthetische voortzetting ervan dat Task_Hel de problemen van Ghostrunner erft. Op zijn zachtst gezegd, Ghostrunner is de glans van sci-fi oriëntalisme en weinig anders. Ghostrunner associeert zijn slecht gedefinieerde, mythisch Aziatische esthetiek voortdurend achieved systemen van onderdrukking. Het is gele paniek, opgeheven in het groot van Cyberpunk-klassiekers zoals Blade Runner. Helaas heft het weinig anders op. Er zijn geen beelden die zo verleidelijk zijn als het met poppen bezaaide appartement van JF Sebastian of het gele stalen zonlicht van het hoofdkwartier van Tyrell. In plaats daarvan is het diep oppervlakkig en saai. Neon skyscapes more than zwarte holtes, het is een cyberpunk hindernisbaan. Op een komische locatie hing een gigantisch neonbord van een kom ramen in het midden van een muur, geen deur of restaurant te bekennen. Want weet je, dat is wat cyberpunk is. Dit strekt zich uit tot de schaarse wereldopbouw van het spel. Het noemen van de laatste web page van gelaagd kapitalistisch behoud “Dharma Tower” is op zijn finest ongevoelig. Vooral als het spel duidelijk de bedoeling heeft kritiek te leveren op de toekomst van klassenoorlogen die worden aangeboden door figuren als Elon Musk.

Challenge_Hel is een prequel en het probeert het anders lichte verhaal te verzwaren satisfied dramatische ironie. De basisbeats van Ghostrunner zijn echter bekend bij iedereen die games speelt sinds Bioshock. Het is moeilijk voor een van deze callbacks om kracht te hebben als waarnaar ze verwijzen zo luchtig en voorspelbaar is. In de schaarse nadenkende momenten van het verhaal wordt kort stilgestaan ​​bij wat het zou kunnen betekenen om een ​​lichaam te hebben dat niet van jou is. Nogmaals, dit is echter een vrij typisch cyberpunk-tarief. De sport heeft niet de ruimte of tijd om die horror te verkennen. Dit is gedeeltelijk waar het hectische tempo van Ghostrunner faalt. Het verhaal komt neer op een audiodrama dat zich afspeelt terwijl je moordt en rondspringt. Zowel het basisspel als Venture_Hel proberen grote emotionele momenten, maar met de schaarse werkwoorden en meedogenloze snelheid van Ghostrunner kan het geen drama opbouwen.

Het vonnis

In feite is de snelheid van het spel zijn grootste zwakte, evenals zijn grootste troef. Zonder de eb en vloed van een echt geweldig leveldesign, kunnen de gangen en arena’s van Ghostrunner samenvloeien tot een neon-puinhoop. Dit geldt vooral in Challenge_Hel, dat grotendeels in dezelfde wijk in de toren plaatsvindt. Satisfied dat in gedachten, is het het beste om fulfilled het basisspel stevig in het rijk van het geheugen te spelen.

Uiteindelijk, als je enthousiast was more than de snelheid van Ghostrunner, biedt Undertaking_Hel meer, met internet genoeg verschil om wat nieuws te hebben. Als je, zoals ik, zijn esthetiek vermoeiender vond dan zijn geneugten waard waren, zal dit je niet van gedachten doen veranderen. Toch heeft Venture_Hel voor een bepaald soort snel rennend brein wat magie.

Eindscore:

6/10

+Duidelijk gewelddadige 1st person platform-sensaties+Genoeg nieuwigheid om je te onderscheiden van het basisspelBeschamend racistische Cyberpunk-esthetiekEen verhaal vol clichés zonder gewicht of dramaDisclosure: Techkrant kreeg een spelcode voor beoordelingsdoeleinden.

De article Ghostrunner: Undertaking_Hel herwerkt bekende beats satisfied gedachteloos vertrouwen – Overview verscheen eerst op Techkrant.